CRM-рішення для гарантійних і сервісних центрів

 

www.parus.ua > Продукцiя > CRM: Менеджмент та Маркетинг > Сервісний центр

CRM-рішення для гарантійних і сервісних центрів

CRM для сервісних центрів

Дана конфігурація дозволяє побудувати облік сплаченого обслуговування клієнтів і організувати ефективне і своєчасне обслуговування клієнтів, формуючи тим самим високий рівень лояльності своїх клієнтів та іміджу компанії.

Зручний і інтуїтивно простий інтерфейс системи сприяє швидкому освоєнню програмного продукту співробітниками компанії і надає їм широкий набір функцій для комфортної і оперативної роботи. Автоматизація більшості рутинних операцій у повсякденній роботі з клієнтами дозволяє вивільнити додатковий час для збільшення кількості ділових контактів, а також сприяє зниженню ризиків пропуску або втрати важливої ділової інформації.
 
Застосування CRM-системи "Менеджмент і маркетинг" для компаній надають гарантійне, післягарантійне і сервісне обслуговування дозволяє автоматизувати наступні задачі:
Авторизацiя
Подiлитися 
 
РУС УКР