www.parus.ua > Продукцiя > CRM: Менеджмент та Маркетинг > Сервісний центр

Версия для печати

CRM-рішення для гарантійних і сервісних центрів

CRM для сервісних центрів

Дана конфігурація дозволяє побудувати облік сплаченого обслуговування клієнтів і організувати ефективне і своєчасне обслуговування клієнтів, формуючи тим самим високий рівень лояльності своїх клієнтів та іміджу компанії.

Зручний і інтуїтивно простий інтерфейс системи сприяє швидкому освоєнню програмного продукту співробітниками компанії і надає їм широкий набір функцій для комфортної і оперативної роботи. Автоматизація більшості рутинних операцій у повсякденній роботі з клієнтами дозволяє вивільнити додатковий час для збільшення кількості ділових контактів, а також сприяє зниженню ризиків пропуску або втрати важливої ділової інформації.
 
Застосування CRM-системи "Менеджмент і маркетинг" для компаній надають гарантійне, післягарантійне і сервісне обслуговування дозволяє автоматизувати наступні задачі:
  • облік клієнтської бази і об'єктів обслуговування;
  • облік заявок на надання послуг з обслуговування;
  • облік карт комплексного поетапного та авансового обслуговування;
  • формування графіків обслуговування;
  • облік робочого часу і розподіл завантаження персоналу;
  • облік договорів і термінів обслуговування;
  • облік виконаних робіт і заборгованості по обслуговуванню;
  • облік накладних витрат в розрізі сплаченого обслуговування;
  • облік рекламацій і заявок по обслуговуванню;
  • облік вхідних звернень та їх адресний розподіл за відповідальним фахівцям;
  • постановка задачі та контроль виконання;
  • облік первинної документації (рахунки, акти);
  • повідомлення про завершення термінів обслуговування і нагадування відповідальним фахівцям;
  • персоналізована розсилка пропозицій по обслуговуванню;
  • інформаційна підтримка по категоріям клієнтів;
  • формування звітів, друк сервісних бланків і форм.
© 2003-8 Парус