Підтримка користувачів ПЗ "Парус"

 

www.parus.ua > Підтримка > Підтримка користувачів

Підтримка користувачів ПЗ "Парус"

Спеціалісти  ПАРУС забезпечують повний спектр технічної підтримки:

Всі бажаючі можуть скористатися Сервером Технічної Підтримки (http://forum.parus.ua)

Сертифікат на технічну підтримку програмного забезпечення "Парус"

Для підтримки в актуальному стані ПЗ, ПАРУС пропонує сертифікат на технічну підтримку, який, на умовах відповідного договору, дає право на: оновлення ПЗ "Парус", телефонні консультації через "Гарячу лінію" (044 565-55-77). Всі сертифікати діють 1 рік.
 
Вартість від прайсової ціни ПЗ, яке знаходиться на обслуговуванні 35%
Доступ до серверу технічної підтримки +
Консультації по E-mail: hotline@parus.com.ua Протягом 12 робочих годин
Заміна ПЗ в разі виявлення критичної помилки +
Консультації “Гаряча лінія” +
Надання нових релізів придбаних модулів ПЗ +
Консультації на базі консультаційного центру в період дії сертифікату За домовленістю

Поддержка пользователей ПП Парус

Авторизацiя
Подiлитися 
 
РУС УКР