Управління взаємовідносинами з клієнтами (CRM)

 

www.parus.ua > Продукцiя > Для середнього і малого бізнесу > Управління взаємовідносинами з клієнтами (CRM)

Управління взаємовідносинами з клієнтами (CRM)

CRM система Парус Менеджмент и МаркетингЦе інструмент автоматизації CRM-стратегії, який об'єднує в єдиний інформаційний простір взаємопов'язані бізнес-процеси основних підрозділів компанії по роботі з клієнтами (продажі, маркетинг, обслуговування).

Загальна інформація про продукт

"Парус - Менеджмент і Маркетинг" є простим багатофункціональним CRM-рішенням і являє собою самостійний модуль у складі комплексної системи автоматизації малим і середнім бізнесом "Парус-Підприємство 7.40". Це дозволяє в комплексі з додатковими модулями вирішувати управлінські завдання: бухгалтерського та податкового обліку, реалізації товарів і послуг, обліку складських запасів, нарахування заробітної плати, кадрового обліку та рекрутингу.

Система поставляється як версія коробочки з документацією для самостійного освоєння або у вигляді комплексу послуг з проектної автоматизації. Продукт орієнтований на компанії, які працюють в сфері надання послуг, торгівлі, виробництва та сервісного обслуговування. Простота і гнучкість налаштування інтерфейсу дозволяють застосовувати CRM-систему в різних галузях бізнесу, а також адаптувати її під вимоги Замовника без додаткового програмування.

Базова конфігурація дозволяє автоматизувати завдання:

Існує кілька галузевих конфігурацій системи:

Переваги CRM-системи "Менеджмент і Маркетинг" 

 
CRM система Парус Менеджмент и Маркетинг
CRM система Парус Менеджмент и Маркетинг

Історія продукту

Компьютерное Обозрение, #25, 27 червня - 3 липня 2001 "Про "Парус-Менеджмент і маркетинг" можна сказати, що це перша українська CRM-система".

Продукт був створений  центром розробок ПАРУС в м. Києві. Спочатку призначався для внутрішнього використання. Перша версія (DOS) з'явилася в 1996 р. , Windows-версія - в 1999 р. В даний час система застосовується всіма українськими регіональними підрозділами компанії, число яких в 2006 році склало 21. У центральному офісі м. Києва налічується приблизно 120 користувачів працюють з БД одночасно. 

Досягнення

У 2005 році, за підсумками дев'ятого всеукраїнського конкурсу розробників програмного забезпечення "Soft Regatta-2005", CRM-система "Парус-Менеджмент та Маркетинг" зайняла 1 місце в номінації "Програмне забезпечення для автоматизації окремих видів діяльності - програмне забезпечення для маркетингу".

У 2002 році, група компаній "Парус" стала переможцем Всеукраїнського конкурсу виробників програмного забезпечення "SoftRegatta-2002", посівши 1 місце в номінації "Програмне забезпечення для автоматизації окремих видів діяльності - Програмне забезпечення для маркетингу" з CRM-системою "Парус-Менеджмент та Маркетинг".

CRM

Customer Relationship Management (управління взаєминами з клієнтами) являє собою стратегію компанії спрямовану на розуміння поведінки клієнтів для підвищення рівня утримання та задоволеності найбільш прибуткових з них, при одночасному зниженні витрат і збільшенні ефективності взаємодії з клієнтом. 

Для реалізації такого підходу використовуються CRM-технології, які пов'язані зі спеціальним програмним забезпеченням, що дозволяє автоматизувати й удосконалювати бізнес процеси в таких напрямках, як:

Основні принципи CRM

Клієнт-орієнтовану стратегію компанії можна охарактеризувати такими складовими як:

  1. Персоналізація відносин з клієнтом. 
  2. Використання принципу "від обраних - до мас" (відповідно до якого в першу чергу будуються відносини з найбільш прибутковими клієнтами). 
  3. Використання методів прямого маркетингу (телемаркетинг, директ-мейл). 
  4. Побудова взаємодії з клієнтом в рамках єдиного життєвого циклу. 
  5. Формування взаємної лояльності компанії і клієнта (коли клієнт лояльний до компанії і навпаки).

Задачі

Основною метою багатьох компаній є побудова довгострокових і взаємовигідних відносин з клієнтами. Для досягнення цієї мети необхідно вирішити ряд задач, а саме:

 

Авторизацiя
Подiлитися 
 
РУС УКР