Парус - Контакт-центр

 

www.parus.ua > Продукцiя > Для великих підприємств (ERP) > Контакт-центр

Парус - Контакт-центр

Якість обслуговування клієнтів по телефону - це "обличчя компанії". «ПАРУС-Контакт-центр» - зручний і ефективний інструмент автоматизації контакт (contact center) і колл (call center) центрів, реалізований у рамках системи управління «ПАРУС-Підприємство 8» (Powered by Oracle) для обслуговування, залучення і утримання клієнтів. «ПАРУС-Контакт-центр» тісно інтегрується з ATС Asterisk. Система володіє всіма можливостями класичної АТС, і надає різноманітні функції управління дзвінками: голосову пошту, конференції, інтерактивне голосове меню (IVR), центр обробки викликів (ставити дзвінки у чергу і розподіл їх за агентам, використовуючи різні алгоритми), та ін. Функціональні можливості системи «ПАРУС-Контакт-центр» на сьогоднішній день дозволяють:
Якість обслуговування, залучення і утримання клієнтів, мінімізація і оптимізація витрат, імідж компанії - всі ці питання хвилюють керівників сучасних компаній, які в тому чи іншому вигляді обслуговують клієнтів.
В умовах жорсткої конкуренції якість обслуговування клієнтів стає все більш важливою. Якість і швидкість обслуговування формують уявлення про здатність компанії чітко і швидко вести справи з клієнтами та партнерами. Кожен пропущений запит - це придбання Ваших конкурентів, а кожний погано обслужений запит - це ще й удар по іміджу компанії!
«ПАРУС-Контакт-центр» дозволяє ефективно організувати обслуговування, тим самим мінімізувати втрати запитів, підвищити якість обслуговування і зміцнити Ваш імідж в очах клієнтів і партнерів. Важливим аспектом у впровадженні Контакт-центру є повний облік і контроль роботи персоналу, а також оптимізація їх роботи, що призводить до скорочення витрат компанії.
Запити клієнтів, що приймаються Контакт-центром, обробляються швидше, дешевше і якісніше. Клієнти відчувають себе менш "ізольованими" від компанії, чиї продукти або послуги вони споживають. Стало доступним робити Компанію більш привабливою в очах існуючих і потенційних клієнтів. Завдяки «ПАРУС-Контакт-центр» внутрішній інформаційний обмін в компанії, підприємстві стає набагато ефективнішим, що призводить до значної економії часу операторів і людей, що спілкуються через Контакт-центр.
 
   

 

Авторизацiя
Подiлитися 
 
РУС УКР