Система поддержки принятия решений (СППР)

 

www.parus.ua > Продукция > Для крупных предприятий (ERP-система) > Поддержка принятия решений

Система підтримки прийняття рішень (СППР)

Система дозволяє вирішувати завдання оперативного і стратегічного управління на основі облікових даних про діяльність компанії. 

Система підтримки прийняття рішень являє собою комплекс програмних інструментальних засобів для аналізу даних, моделювання, прогнозування та прийняття управлінських рішень, що складається з власних розробок «ПАРУС» і програмних продуктів компанії Cognos. 

Використання системи дозволяє знайти відповіді на безліч питань, що виникають у керівників компанії, наприклад: 

У генерального директора:
  • На скільки відсотків виконано план з продажу, доходу, прибутку, витрат. 
  • Яка частка ринку, що належить компанії. 
  • Які тенденції розвитку сегмента ринку, на якому представлена компанія. 
  • Які ключові показники продуктивності компанії в поточному періоді. 
  • Які тенденції зміни ключових показників продуктивності компанії з часом.
У керівника відділу по роботі з партнерами:
  • Які з партнерів приносять найбільший дохід, прибуток. 
  • Які проекти, групи продуктів найкраще продає даний партнер. 
  • Які тенденції зміни продажів через партнерів.
У керівника фінансового департаменту:
  • Скільки кожен проект коштує  підприємству. 
  • Скільки коштує підтримка продаваних проектів. 
  • Які проекти цього року коштують більше, ніж минулого. 
  • Як витрати різних підрозділів і компанії в цілому співвідносяться з доходами.
У керівника департаменту бюджетного планування і контролю:
  • Наскільки точно різні підрозділи компанії дотримуються встановленого бюджету. 
  • Які тенденції витрат по різних підрозділах, статтях бюджету.
У керівника департаменту закупівель:
  • Які  постачальників пропонують найкраще співвідношення ціна-якість. 
  • Які з постачальників доставляють товари швидше за інших, повільніше інших. 
  • Як часто відбуваються затримки поставок від того чи іншого постачальника. 
  • Яких постачальників вибрати для поставок великих/невеликих партій продукту.
У керівника планового відділу (відділу стратегічного планування):
  • Наскільки підприємство виконує план з продажу, доходів, прибутку. 
  • Які галузі бізнесу вносять позитивний вклад, а які - негативний. 
  • Який прогноз ключових показників продуктивності на наступний період (місяць, квартал, рік).
У керівника відділу сервісного обслуговування
  • Який середній час виконання заявки на обслуговування. 
  • Які витрати на виконання однієї заявки. 
  • Який середній час до першої поломки даної моделі.
У керівника відділу кадрів
  • Яка продуктивність персоналу, що пройшов певне навчання, порівняно з тими хто його не проходив. 
  • Які тенденції щорічного зростання персоналу компанії в різних регіонах, підрозділах. 
  • Яка прогнозована кількість персоналу на наступний рік. 
  • Які прогнози з приводу складу. 
  • Які співробітники потребують навчання. 
  • Яким набором навичок повинен володіти співробітник, щоб добре виконувати свої обов'язки.
У керівника відділу аналізу якості
  • Які проекти доставляються вчасно, які - з запізненням. 
  • Чи мають певні клієнти або проекти неприпустимо довгий термін поставки. 
  • Чи змінилась періодичність доставки певних продуктів з часом. 
  • Наскільки швидшою або повільнішою стала поставка продуктів (послуг) у певний сегмент ринку. 
  • Які основні причини відмови від продукту (послуги).
Процес створення системи управлінської звітності, аналізу даних і підтримки прийняття рішень складається з наступних етапів:
  1. Аналіз існуючих на підприємстві інформаційних потоків і процедур управління підприємством;
  2. Виявлення показників, що впливають на фінансово-економічний стан підприємства і відображають ефективність ведення бізнесу (на основі даних з вже використовуються систем);
  3. Вироблення процедур , що забезпечують отримання управлінським персоналом необхідної інформації в потрібний час, в потрібному місці і в потрібному вигляді;
  4. Налаштування програмних засобів багатовимірного аналізу;
  5. Навчання персоналу замовника роботі з програмними засобами багатовимірного аналізу. 
Підсумок - продумані рішення спираються на інформаційний фундамент, адекватні дії, кваліфіковане виконання і як результат успіх всього підприємства.

 

Замовити презентацiю

Авторизация
Подiлитися