CRM для торговых компаний

 

www.parus.ua > Продукция > CRM: Менеджмент и Маркетинг > Торговля и склад

CRM-рішення для торгових компаній

crm для торгових компанійДана конфігурація дозволяє організувати на якісному рівні облік ведення переговорів з клієнтами та постачальниками, планувати та управляти бізнес процесами продажу, що веде до зменшення відсотка втрати ділової інформації, дозволяє досягти стабільного зростання клієнтської бази і системної роботи з клієнтами, що сприяє збільшенню оборотів реалізованої продукції. Комплексне використання CRM-модуля "Парус - Менеджмент і маркетинг" з модулем "Парус - Торгівля і склад" дозволить вирішити завдання товарного обліку, управління складськими запасами, організації документообігу та підвищення оперативності роботи персоналу.

Зручний і інтуїтивно простий інтерфейс системи сприяє швидкому освоєнню програмного продукту співробітниками компанії і надає їм широкий набір функцій для комфортної і оперативної роботи. Автоматизація більшості рутинних операцій у повсякденній роботі з клієнтами дозволяє вивільнити додатковий час для збільшення кількості ділових контактів, а також сприяє зниженню ризиків пропуску або втрати важливої ділової інформації.

Застосування комплексного CRM-рішення для торгових підприємств на базі Парус - Підприємство 7.40 дозволяє автоматизувати наступні задачі:
CRM-система "Парус - Менеджмент та маркетинг"

"Парус - Торгівля і Склад"

Авторизация
Подiлитися