www.parus.ua > Продукция > CRM: Менеджмент и Маркетинг
CRM-система "ПАРУС - Менеджмент і маркетинг"
CRM система це інструмент автоматизації CRM-стратегії, що об'єднує в єдиний інформаційний простір взаємопов'язані бізнес-процеси основних підрозділів компанії по роботі з клієнтами (продаж, маркетинг, обслуговування).
Загальна інформація про продукт
"Менеджмент і Маркетинг" є простим багатофункціональним коробковим CRM-рішенням і являє собою самостійний модуль у складі комплексної системи автоматизації малим і середнім бізнесом "Парус - Підприємство 7.40". Це дозволяє в комплексі з додатковими модулями вирішувати управлінські завдання: бухгалтерського та податкового обліку, реалізації товарів і послуг, обліку складських запасів, нарахування заробітної плати, кадрового обліку та рекрутингу.
Система поставляється як коробкова версія з документацією для самостійного освоєння або у вигляді комплексу послуг з проектної автоматизації. Продукт орієнтований на компанії, які працюють у сфері надання послуг, торгівлі, виробництва та сервісного обслуговування. Простота і гнучкість налаштування інтерфейсу дозволяють застосовувати CRM-систему в різних галузях бізнесу, а також адаптувати її під вимоги Замовника без додаткового програмування.
Базова конфігурація дозволяє автоматизувати задачі:
- ведення єдиної структурованої бази клієнтів, потенційних клієнтів, партнерів та інших контрагентів;
- ведення історії взаємин з контрагентами;
- обліку договірних відносин;
- обслуговування і підтримки клієнтів;
- обліку клубних і бонусних систем;
- планування і обліку продажів (воронка продажів);
- обліку заявок від клієнтів і їх поетапне виконання;
- врахування маркетингових заходів і акцій;
- обліку завантаження персоналу;
- ведення проектів;
- реєстрації та адресного розподілу вхідних дзвінків і звернень;
- маркетингових досліджень і опитувань;
- формування звітності та аналізу даних;
- взаємодії з бухгалтерськими системами, поштовими клієнтами, контакт-центрами, інтернет-сайтами, контрольно-пропускними системами офісу (зв'язок з журналом обліку робочого часу співробітників), офісними АТС і Pocket PC і ін.
Існує кілька галузевих конфігурацій системи:
- для автобізнесу та автосервісу;
- для гарантійних і сервісних центрів;
- для торгових компаній;
- для виробничих компаній, в т.ч.: поліграфія, дрібносерійне виробництво під замовлення та ін;
- для рекламних служб і агентств;
- для передплатних агентств та видавництв;
- для організаторів маркетингових заходів;
- для консалтингових компаній;
- для HR-департаментів (в комплексі з модулем "Парус - Персонал");
- для туристичних агентств та агентств ділового туризму;
- для організації бізнесу компаній сфери послуг.
Переваги CRM-системи "Менеджмент і Маркетинг":
- не вимагає застосування сторонніх СУБД;
- розширені функції адміністрування системи;
- конкурентні ліцензії;
- гнучкість налаштування інтерфейсу;
- простота і ергономіка інтерфейсу;
- великий перелік функціональних розділів;
- сумісність з пакетами MS Office" і "Open Office";
- безшовна інтеграція з управлінським і бухгалтерським ПЗ;
- широкий спектр пакетів підтримки клієнтів;
- широка мережа представників в Україні з ліцензійного супроводження ПЗ;
- наявність навчального центру навчання та сертифікації користувачів Системи.
CRM
Customer Relationship Management-управління взаєминами з клієнтами) являє собою стратегію компанії спрямовану на розуміння поведінки клієнтів для підвищення рівня утримання та задоволеності найбільш прибуткових з них, при одночасному зниженні витрат і збільшення ефективності взаємодії з клієнтом.
Для реалізації такого підходу використовуються CRM - технології, які пов'язані зі спеціальним програмним забезпеченням, що дозволяє автоматизувати і вдосконалювати бізнес-процеси в таких напрямках, як:
- продажу
- маркетинг
- обслуговування і підтримка клієнтів
- управління та аналіз
Основні принципи CRM
Клієнт-орієнтовану стратегію компанії можна охарактеризувати такими складовими як:
- Персоналізація відносин із клієнтом.
- Використання принципу "від обраних - до масам" (згідно з яким в першу чергу будуються стосунки з найбільш прибутковими клієнтами).
- Використання методів прямого маркетингу (теле-маркетинг, директ-мейл).
- Побудова взаємодії з клієнтом в рамках єдиного життєвого циклу.
- Формування взаємної лояльності компанії і клієнта (коли клієнт лояльний до компанії і навпаки).
Завдання
Основною метою багатьох компаній є побудова довгострокових і взаємовигідних відносин з клієнтами. Для досягнення цієї мети необхідно вирішити ряд завдань, а саме:
- Створити Єдине Інформаційне Поле.
Буде виключена ситуація дублювання інформації про клієнта і докучливих питань "а Ви хто такий?".
- Забезпечити узгодженість каналів взаємодії.
З одним клієнтом одночасно можуть контактувати кілька співробітників. При цьому контакти можуть бути по пошті, телефону або особиста зустріч. Відповідно, виникає необхідність мати історію взаємодій з клієнтом, щоб виключити випадки надання неповної, неактуальною або суперечливої інформації.
- Підвищити швидкість прийняття рішень.
Це можливо здійснити шляхом делегування повноважень зверху в низ. CRM-стратегія передбачає, що при взаємодії з клієнтом по будь-якому каналу, вашому співробітнику доступна повна інформація про усі взаємини з ним, грунтуючись на якій, він може приймати рішення. Дані про це, в свою чергу, теж зберігаються і доступні при всіх наступних контактах.
- Підвищити ефективність залучення нових замовлень.
За рахунок використання методів прямого маркетингу на базі існуючих даних про клієнтів. А також за рахунок систематичної поетапної роботи з потенційними клієнтами за кількома напрямками.
- Підвищити ефективність роботи співробітників.
З одного боку функціонал CRM-системи дозволяє спростити і автоматизувати виконання рутинних операцій. З іншого боку, використання CRM-рішень надає позитивний ефект у компаніях працюють з великим числом замовників за рахунок раціонального розподілу зусиль між фахівцями.
- Мінімізувати людський фактор.
Завдяки використанню CRM-технологій, в компанії зникає жорстка "зав'язка" клієнта на конкретному співробітнику і мінімізується роль особистого (людського) фактору (в негативному значенні цього поняття). Це дозволяє компанії зберігати історію стосунків з клієнтами в разі кадрових змін.