«Парус» наповнює бюджет

 

www.parus.ua > Преса про Парус

Всi публiкацiї

«Парус» наповнює бюджет

Група компаній «Парус» — найбільший український розробник автоматизованих систем управління — створила унікальну програму управління фінансово-господарським комплексом бюджетних установ.
 
«Парус-Бюджет 7» створено у повній відповідності до вимог нової бюджетної класифікації, прийнятої Державним казначейством України. Система має потужний інструментарій для складання звітів будь-якої форми і змісту завдяки її інтеграції з прикладними програмами MS Office (MS Word і MS Excel) і Seagate Crystal Reports. Програмний комплекс «Парус-Бюджет 7» складається з таких модулів:
a) опція «Розрахунок заробітної плати в установах виконання покарань»;
b) опція «Тарифікація» для модуля «Розрахунок зарплати і грошового забезпечення для працівників сфери освіти»;
Усі модулі системи можуть працювати як самостійні програми, але повною мірою їхні переваги реалізуються в єдиному програмному комплексі із загальною базою даних.
Керуючим є модуль «Парус-Адміністратор», що безкоштовно поставляється у комплексі.
 
«Парус-Бухгалтерія»
Модуль «Парус-Бухгалтерія» забезпечує комплексний облік ОЗ та інших необоротних матеріальних активів відповідно до наказу Держказначейства України від 17.07.2000 р. №64. Програмні можливості модуля дозволяють автоматизувати:
Продуманий алгоритм роботи у системі «Парус-Бухгалтерія» дозволяє вести облік навіть бухгалтеру-початківцю.
Наприклад, ввести залишки за ОЗ і МНА можна автоматично з інвентарної картотеки на основі введених карток. Унаслідок цього заощаджується час і унеможливлюються помилки.
 
Оприбуткувати ОЗ у системі «Парус-Бухгалтерія» можна через формування прибуткового ордера. На його підставі — створити господарську операцію: 106 — 675, 801 — 401, 801 — 675. Відтак при реєстрації операції система запропонує створити інвентарну картку, до якої буде автоматично перенесено всі дані з прибуткового документа. При цьому ОЗ перебуватиме у стані Оприбуткування.
Функціонал програми дозволяє проводити над об’єктом такі дії:
  • оприбуткування та дооприбуткування;
  • списання (зі створенням внутрішньої накл.);
  • реконструкція, дооцінка, переоцінка, псування;
  • внутрішнє переміщення (зі створенням внутрішньої накл.);
  • взяття і зняття з модернізації (консервації);
  • капітальний ремонт.
Усі перелічені дії система може здійснювати масово, а також переглядати операції щодо них і провадити відкат. Потужні умови відбору дозволяють вибирати картки за різними критеріями: за статусом, за інв. номером, рахунком обліку, найменуванням об’єкта, датою введення, групою зносу тощо. Розрахунок зносу виконується з можливістю округлення та вибором автоматичного або індивідуального розрахунку за картками.

Авторизацiя
Подiлитися 
 
РУС УКР