Парус - Контакт-центр

 

www.parus.ua > Продукцiя > Для бюджетних організацій та державних установ > Контакт-центр

Парус - Контакт-центр

Якість обслуговування клієнтів по телефону - це "обличчя установи". «ПАРУС - Контакт-центр» - зручний і ефективний інструмент автоматизації контакт (contact center) та колл (call center) центрів, реалізований для обслуговування, залучення і утримання клієнтів. "ПАРУС - Контакт-центр" тісно інтегрується з АТС Asterisk. Система володіє всіма можливостями класичної АТС, і надає багато функцій управління дзвінками: голосова пошта, конференції, інтерактивне голосове меню (IVR), центр обробки викликів (постановка дзвінків в чергу і розподіл їх по агентам, використовуючи різні алгоритми), та ін. Функціональні можливості системи «ПАРУС-Контакт-центр» на сьогоднішній день дозволяють:

Якість обслуговування, залучення і утримання клієнтів, мінімізація і оптимізація витрат, імідж компанії - всі ці питання хвилюють керівників сучасних компаній, які в тому або іншому вигляді обслуговують клієнтів.
В умовах жорсткої конкуренції якість обслуговування замовників стає все більш важливою. Якість і швидкість обслуговування формують уявлення про здатність компанії чітко і швидко вести справи з замовниками та партнерами. Кожен пропущений запит - це придбання Ваших конкурентів, а кожен погано обслугований запит - це ще й удар по іміджу компанії!
«ПАРУС - Контакт-центр» дозволяє ефективно організувати обслуговування, тим самим, мінімізувати втрати запитів, підвищити якість обслуговування і зміцнити Ваш імідж в очах клієнтів і партнерів. Важливим аспектом впровадження Контакт-центру є повний облік і контроль роботи персоналу, а також оптимізація роботи, що призводить до скорочення витрат компанії.
Запити клієнтів, прийняті Контакт-центром, обробляються швидше, дешевше і якісніше. Клієнти відчувають себе менш "ізольованими" від компанії, чиї продукти або послуги вони споживають. Зростання відкритості і доступності компанії робить її більш привабливою в очах існуючих і потенційних клієнтів. Завдяки «ПАРУС - Контакт-центр» внутрішній інформаційний обмін на підприємстві стає набагато ефективнішим, що призводить до значної економії часу операторів і людей, що спілкуються через систему Парус - Контакт-центр.

Авторизацiя
Подiлитися 
 
РУС УКР