www.parus.ua > Продукцiя > CRM: Менеджмент та Маркетинг > Торгівля і склад

Версия для печати

CRM-рішення для торгових компаній

crm для торгових компанійДана конфігурація дозволяє організувати на якісному рівні облік ведення переговорів з клієнтами та постачальниками, планувати та управляти бізнес процесами продажу, що веде до зменшення відсотка втрати ділової інформації, дозволяє досягти стабільного зростання клієнтської бази і системної роботи з клієнтами, що сприяє збільшенню оборотів реалізованої продукції. Комплексне використання CRM-модуля "Парус - Менеджмент і маркетинг" з модулем "Парус - Торгівля і склад" дозволить вирішити завдання товарного обліку, управління складськими запасами, організації документообігу та підвищення оперативності роботи персоналу.

Зручний і інтуїтивно простий інтерфейс системи сприяє швидкому освоєнню програмного продукту співробітниками компанії і надає їм широкий набір функцій для комфортної і оперативної роботи. Автоматизація більшості рутинних операцій у повсякденній роботі з клієнтами дозволяє вивільнити додатковий час для збільшення кількості ділових контактів, а також сприяє зниженню ризиків пропуску або втрати важливої ділової інформації.

Застосування комплексного CRM-рішення для торгових підприємств на базі Парус - Підприємство 7.40 дозволяє автоматизувати наступні задачі:
CRM-система "Парус - Менеджмент та маркетинг"

  • облік бази клієнтів, потенційних клієнтів, дилерів і постачальників;
  • планування і облік персоналізованих контактів;
  • облік взаємовідносин з дилерами і торговими агентами;
  • облік і формування первинної документації (рахунки, накладні, акти, податкові накладні та ін);
  • планування та управління продажами (Воронка продажів);
  • формування оборотів у розрізі товарів, клієнтів і продавців;
  • аналіз ініціаторів нових ділових контактів;
  • облік вхідних звернень та їх адресний розподіл за відповідальним фахівцям;
  • постановка задачі та контроль виконання;
  • управління робочим часом персоналу;
  • адресні повідомлення і нагадування про різних планових події в системі;
  • облік дисконтів та клубних карт;
  • персоналізована розсилка та інформаційна підтримка по категоріям клієнтів;
  • облік маркетингової діяльності;

"Парус - Торгівля і Склад"

  • облік та обробка вхідних/вихідних документів;
  • облік ТМЦ з точністю до модифікацій, партій (відключається), упаковок, термінів придатності;
  • автоматичний розрахунок податків і розрахунок ціни списання за методами LIFO, FIFO, облікові ціни, середні ціни;
  • облік вихідних податкових накладних;
  • зв'язок з ЕККА;
  • контроль оплати товарів/послуг і ведення взаєморозрахунків з постачальниками і покупцями;
  • ведення особових рахунків контрагентів з можливістю ведення управлінського сальдо взаєморозрахунків, облік ліміту кредитування при відвантаженні;
  • автоматичне і ручне резервування товару, в тому числі на конкретну партію;
  • підтримку прайс-листів і цін реалізації, які діляться за тарифами, видами оплати, видами відвантаження;
  • формування більше 15 видів товарних звітів (в розрізі декількох параметрів);
  • формування аналітичних звітів по продажах, заборгованості, прибутковості та рентабельності з побудовою графіків.
© 2003-8 Парус