Настройка словарей образцов документов

 

www.parus.ua

Налаштування словників зразків документів

Якщо розглядати Систему Парус-Бюджет як сукупність цільових розділів для реєстрації первинних документів, які використовуються в обліку, то цілком природним є можливість передбачити спеціальні словникові розділи, де можна зберегти зразки (шаблони) для додавання різних первинних документів. Це дає можливість систематизувати роботу бухгалтера або операціоніста, зайнятого введенням в Систему первинних документів, скоротити витрати часу для додавання первинних документів, якщо обсяг таких досить великий.
Зразок готується заздалегідь і використовується під час реєстрації нового первинного документа або запису певного облікового регістра. При цьому Система переносить всі дані з такого зразка (контрагенти, реквізити документа-підстави і підтверджуючого документа, особливу позначку, інш.) у новий документ.
Зразки передбачені для наступних розділів Системи Парус для автоматизації бюджетних установ:

Налаштування словників зразків передбачає такі дії:

  1. вибудовування структури тематичних розділів та підрозділів;
  2. реєстрація самих зразків.

Реєстрація ієрархії каталогів

Реєстрація розділу здійснюється в панелі, розташованій ліворуч у вікні. Вона містить ієрархію розділів, представлених у вигляді дерева каталогів. Додавання розділу можливо тільки в тому випадку, якщо вузол дерева, для якого виконується дія додавання, не має прив'язаних до нього записів, або цей сайт є кореневим. Під прив'язкою записів мається на увазі, що якщо ми вибираємо даний вузол дерева, то в панелі праворуч немає записів зразків навіть з очищеними умовами відбору (скинутими фільтрами записів).
Додавання розділу виконується шляхом виклику процедури додавання з контекстного меню, або шляхом натискання клавіші . Далі вводимо найменування тематичного розділу. Ілюстрація, наочно показує як це відбувається, є у публікації редагування словника «Організації і МВО». Дана операція є типовою для всіх розділів Системи, що передбачають наявність дерева каталогів.

Реєстрація зразків

Для того, щоб додати чи виправити зразок документа, потрібно у відповідному словнику виконати наступні дії.

  1. З головного меню вибрати пункт Словники → Зразки → (вкладений пункт меню призначений для зберігання цільових зразків).
  2. У дереві каталогів зліва вибрати тематичний каталог, в якому повинен розміщуватися зразок, який відповідає певній темі обліку.
  3. З контекстного меню, викликаного у верхній таблиці, вибрати пункт «Додати», або натиснути на клавіатурі <Insert>.
  4. Заповнити форму додавання заголовка запису зразка.
  5. Після завершення заповнення всіх вкладок форми необхідними даними клацнути на кнопці «Записати» для збереження внесених змін.

Специфікацію зразка документа можна заповнювати як в основній формі при додаванні зразка, так і окремою дією, після того, як зразок документа (заголовок) буде створений. У другому випадку для додавання рядків специфікації можна викликати форму додавання позиції специфікації. Для цього потрібно:

Щоб отримати інформацію за призначенням полів при додаванні зразка, використовуйте вбудовану контекстно залежну довідку. Для її виклику необхідно клацнути мишкою на кнопці зі знаком питання у верхньому правому куті форми, поруч із хрестиком для закриття форми, а потім на одному з полів форми, інформація щодо якого цікавить. В результаті відкриється розділ вбудованої довідкової системи, в якому описані характеристики полів для заповнення даної форми.

Авторизация
Подiлитися