Версия для печати
|
КанцеляріяКанцелярія - рішення для управління діловодством та адміністративним документообігом, що призначене для підприємств та організацій, які використовують великі масиви номенклатурної документації. Така система управління службовим листуванням дозволяє систематизувати всю інформацію по різних типах документів, скоротити час на пошук документів в спеціалізованих відділах або сховищах, грамотно розподіляти навантаження між співробітниками, підвищувати виконавчу дисципліну, бачити загальну картину роботи в структурному підрозділі, здійснювати пошук документів, а також забезпечувати взаємозамінність співробітників. Рішення Парус - Канцелярія інтегровано з системою електронної взаємодії (СЕВ) та має можливість накладати на документи електронний цифровий підпис (ЕЦП). Парус - Канцелярія охоплює основні розділи традиційного діловодства:
Управління вхідними документами дозволяє:
Управління вихідними документами дозволяє:
Парус - Канцелярія дозволяє вести облік даних про прикріплені файли, про історію листування, а також встановлювати рівень доступу користувачів до інформації. Також працюючи зі списком прикріплених файлів є можливість зберігати в електронному вигляді відскановані вхідні документи. Розділ Накази призначений для створення і друку наказів по підприємству. Накази можуть бути надруковані згідно заздалегідь встановлених налаштувань друку, таким чином формуючи весь стандартний перелік шаблонів: прийом на роботу, звільнення, відпустки, переклад, створення нової посади і т.д. Розділ Звернення громадян призначений для роботи з різними типами звернень (персональні, колективні, анонімні). В роззділі також проводиться реєстрація особистих даних відправника, форми надходження і минулих звернень, винесення резолюції по документу. Замовити безкоштовну презентацію системи у Вашому офісі, у зручний для Вас час. |
© 2003-8 Парус |