www.parus.ua > Продукция > Для крупных предприятий (ERP-система) > Контакт-центр

Версия для печати

Парус - Контакт-центр

Якість обслуговування клієнтів по телефону - це "обличчя компанії". «ПАРУС-Контакт-центр» - зручний і ефективний інструмент автоматизації контакт (contact center) і колл (call center) центрів, реалізований у рамках системи управління «ПАРУС-Підприємство 8» (Powered by Oracle) для обслуговування, залучення і утримання клієнтів. «ПАРУС-Контакт-центр» тісно інтегрується з ATС Asterisk. Система володіє всіма можливостями класичної АТС, і надає різноманітні функції управління дзвінками: голосову пошту, конференції, інтерактивне голосове меню (IVR), центр обробки викликів (ставити дзвінки у чергу і розподіл їх за агентам, використовуючи різні алгоритми), та ін. Функціональні можливості системи «ПАРУС-Контакт-центр» на сьогоднішній день дозволяють:
  • оперативно виконувати прийом та обробку телефонних дзвінків (зателефонувавши по телефону, клієнт потрапляє в інформаційне поле компанії. Крім вітання йому надається будь-яка інформація про товари, послуги, ціни, партнерів, умови роботи, відповіді на найбільш актуальні питання. Автоматизована довідково- інформаційна система не має обмежень по можливостях);
  • ініціювати бізнес-процеси з подальшою маршрутизацією і контролем їх виконання (організовувати workflow);
  • система має можливість у момент надходження дзвінка відображати будь-яку цікаву для оператора інформацію по клієнту, що міститься в БД системи (наприклад, договори, рахунки, платежі, інформація про споживання товарів і послуг тощо), також у оператора є можливість внести інформацію про предмет розмови і зміст розмови з клієнтом;
  • в процесі розмови оператор має можливість фіксувати будь-яку інформацію про абонента, зміст дзвінка і предмет розмови;
  • при необхідності проводити запис розмов, за рахунок чого підвищується безпека компанії і якість обслуговування клієнтів. Таким чином зацікавлені служби (безпеки, контролю якості) мають можливість у подальшому прослуховувати записи будь-якої розмови, що мінімізує можливість появи конфліктних ситуацій;
  • керувати чергою очікування (дозволяє утримати клієнтів на лінії в той час, коли всі оператори зайняті). Поки клієнт очікує з'єднання, він отримує інформацію про приблизний час очікування, інформацію про компанію та акції, що проводяться;
  • виробляти оператором автоматичний набір номера будь-якого клієнта натисненням однієї кнопки;
  • виробляти інтелектуальну маршрутизацію вхідних викликів (перемикати клієнта на персонального менеджера або переводити дзвінок на мобільний телефон, якщо фахівець на виїзді);
  • аналізувати статистику дзвінків (формувати аналітичні звіти і діаграми про прийняті і здійснені дзвінки в різних розрізах часу, по операторах, за типами дзвінків, а також про активність компанії в цілому);
  • управляти ресурсами (відстежувати фактичну завантаження операторів, формувати звіти і аналітичні діаграми для контролю якості роботи операторів);
  • знизити витрати часу на підготовку операторів за рахунок можливості гнучкого налаштування та модифікації інтерфейсу під потреби і зручності оператора;
  • проводити підключення системи до внутрішніх АТС підприємства, до зовнішніх телефонних ліній, а також до систем інтернет-телефонії (Skype і т.д.).
Якість обслуговування, залучення і утримання клієнтів, мінімізація і оптимізація витрат, імідж компанії - всі ці питання хвилюють керівників сучасних компаній, які в тому чи іншому вигляді обслуговують клієнтів.
В умовах жорсткої конкуренції якість обслуговування клієнтів стає все більш важливою. Якість і швидкість обслуговування формують уявлення про здатність компанії чітко і швидко вести справи з клієнтами та партнерами. Кожен пропущений запит - це придбання Ваших конкурентів, а кожний погано обслужений запит - це ще й удар по іміджу компанії!
«ПАРУС-Контакт-центр» дозволяє ефективно організувати обслуговування, тим самим мінімізувати втрати запитів, підвищити якість обслуговування і зміцнити Ваш імідж в очах клієнтів і партнерів. Важливим аспектом у впровадженні Контакт-центру є повний облік і контроль роботи персоналу, а також оптимізація їх роботи, що призводить до скорочення витрат компанії.
Запити клієнтів, що приймаються Контакт-центром, обробляються швидше, дешевше і якісніше. Клієнти відчувають себе менш "ізольованими" від компанії, чиї продукти або послуги вони споживають. Стало доступним робити Компанію більш привабливою в очах існуючих і потенційних клієнтів. Завдяки «ПАРУС-Контакт-центр» внутрішній інформаційний обмін в компанії, підприємстві стає набагато ефективнішим, що призводить до значної економії часу операторів і людей, що спілкуються через Контакт-центр.
 
   

 

 

Замовити презентацiю

© 2003-8 Парус