www.parus.ua > Продукция > Для среднего и малого бизнеса (SMBs) > Управление взаимотношениями с клиентами (CRM)

Версия для печати

Управління взаємовідносинами з клієнтами (CRM)

CRM система Парус Менеджмент и МаркетингЦе інструмент автоматизації CRM-стратегії, який об'єднує в єдиний інформаційний простір взаємопов'язані бізнес-процеси основних підрозділів компанії по роботі з клієнтами (продажі, маркетинг, обслуговування).

Загальна інформація про продукт

"Парус - Менеджмент і Маркетинг" є простим багатофункціональним CRM-рішенням і являє собою самостійний модуль у складі комплексної системи автоматизації малим і середнім бізнесом "Парус-Підприємство 7.40". Це дозволяє в комплексі з додатковими модулями вирішувати управлінські завдання: бухгалтерського та податкового обліку, реалізації товарів і послуг, обліку складських запасів, нарахування заробітної плати, кадрового обліку та рекрутингу.

Система поставляється як версія коробочки з документацією для самостійного освоєння або у вигляді комплексу послуг з проектної автоматизації. Продукт орієнтований на компанії, які працюють в сфері надання послуг, торгівлі, виробництва та сервісного обслуговування. Простота і гнучкість налаштування інтерфейсу дозволяють застосовувати CRM-систему в різних галузях бізнесу, а також адаптувати її під вимоги Замовника без додаткового програмування.

Базова конфігурація дозволяє автоматизувати завдання:

  • ведення єдиної структурованої бази клієнтів, потенційних клієнтів, партнерів та інших контрагентів;
  • ведення історії взаємин з контрагентами;
  • обліку договірних відносин;
  • обслуговування і підтримки клієнтів;
  • обліку клубних і бонусних систем;
  • планування та обліку продажів (воронка продажів);
  • обліку заявок від клієнтів та їх поетапне виконання;
  • обліку маркетингових заходів та акцій;
  • обліку завантаження персоналу;
  • ведення проектів;
  • реєстрації та адресного розподілу вхідних дзвінків та звернень;
  • маркетингових досліджень і опитувань;
  • формування звітності та аналізу даних;
  • взаємодії з бухгалтерськими системами, поштовими клієнтами, контакт-центрами, call-center, інтернет-сайтами, контрольно-пропускними системами офісу (зв'язок з журналом обліку робочого часу співробітників), офісними АТС і Pocket PC та ін.

Існує кілька галузевих конфігурацій системи:

Переваги CRM-системи "Менеджмент і Маркетинг" 

  • не вимагає застосування сторонніх СУБД; 
  • розширені функції адміністрування системи; 
  • конкурентні ліцензії; 
  • гнучкість налаштування інтерфейсу; 
  • простота та ергономіка інтерфейсу; 
  • великий перелік функціональних розділів; 
  • сумісність з пакетами "MS Office" і "Open Office"; 
  • безшовна інтеграція з управлінським та бухгалтерським ПЗ; 
  • широкий спектр пакетів підтримки клієнтів; 
  • широка мережа представників в Україні за ліцензійним супровідом ПЗ; 
  • наявність навчального центру, навчання та сертифікація користувачів Системи.

 
CRM система Парус Менеджмент и Маркетинг
CRM система Парус Менеджмент и Маркетинг

Історія продукту

Компьютерное Обозрение, #25, 27 червня - 3 липня 2001 "Про "Парус-Менеджмент і маркетинг" можна сказати, що це перша українська CRM-система".

Продукт був створений  центром розробок ПАРУС в м. Києві. Спочатку призначався для внутрішнього використання. Перша версія (DOS) з'явилася в 1996 р. , Windows-версія - в 1999 р. В даний час система застосовується всіма українськими регіональними підрозділами компанії, число яких в 2006 році склало 21. У центральному офісі м. Києва налічується приблизно 120 користувачів працюють з БД одночасно. 

Досягнення

У 2005 році, за підсумками дев'ятого всеукраїнського конкурсу розробників програмного забезпечення "Soft Regatta-2005", CRM-система "Парус-Менеджмент та Маркетинг" зайняла 1 місце в номінації "Програмне забезпечення для автоматизації окремих видів діяльності - програмне забезпечення для маркетингу".

У 2002 році, група компаній "Парус" стала переможцем Всеукраїнського конкурсу виробників програмного забезпечення "SoftRegatta-2002", посівши 1 місце в номінації "Програмне забезпечення для автоматизації окремих видів діяльності - Програмне забезпечення для маркетингу" з CRM-системою "Парус-Менеджмент та Маркетинг".

CRM

Customer Relationship Management (управління взаєминами з клієнтами) являє собою стратегію компанії спрямовану на розуміння поведінки клієнтів для підвищення рівня утримання та задоволеності найбільш прибуткових з них, при одночасному зниженні витрат і збільшенні ефективності взаємодії з клієнтом. 

Для реалізації такого підходу використовуються CRM-технології, які пов'язані зі спеціальним програмним забезпеченням, що дозволяє автоматизувати й удосконалювати бізнес процеси в таких напрямках, як:

  • збут;
  • маркетинг; 
  • обслуговування та підтримка клієнтів; 
  • управління та аналіз.

Основні принципи CRM

Клієнт-орієнтовану стратегію компанії можна охарактеризувати такими складовими як:

  1. Персоналізація відносин з клієнтом. 
  2. Використання принципу "від обраних - до мас" (відповідно до якого в першу чергу будуються відносини з найбільш прибутковими клієнтами). 
  3. Використання методів прямого маркетингу (телемаркетинг, директ-мейл). 
  4. Побудова взаємодії з клієнтом в рамках єдиного життєвого циклу. 
  5. Формування взаємної лояльності компанії і клієнта (коли клієнт лояльний до компанії і навпаки).

Задачі

Основною метою багатьох компаній є побудова довгострокових і взаємовигідних відносин з клієнтами. Для досягнення цієї мети необхідно вирішити ряд задач, а саме:

  • Створити Єдине Інформаційне Поле.
    Буде виключена ситуація дублювання інформації про клієнта та докучливих питань "а Ви хто такий?".
  • Забезпечити узгодженність каналів взаимодії.
    З одним клієнтом одночасно можуть контактувати декілька співробітників. При цьому контакти можут бути поштою, телефоном або особистою зустріччю. Відповідно, виникає необхідність мати історію взаємодій з клієнтом, щоб виключити випадки надання неповної, неактуальної або суперечливої інформації.
  • Підвищити швидкість прийняття рішень.
    Це можливо здійснити шляхом делегування повноважень зверху вниз. CRM-стратегія передбачає, що при взаємодії з клієнтом по будь-якому каналу, вашому співробітнику доступна повна інформація про всі взаєминах з ним, грунтуючись на якій, він може приймати рішення. Дані про це, в свою чергу, теж зберігаються і доступні при всіх наступних контактах.
  • Підвищити ефективності залучення нових замовлень.
    За рахунок використання методів прямого маркетингу на базі існуючих даних про клієнтів. А також за рахунок систематичної поетапної роботи з потенційними клієнтами по декількох напрямках.
  • Підвищити ефективність роботи співробітників.
    З одного боку, функціонал CRM-системи дозволяє спростити і автоматизувати виконання рутинних операцій, з іншого боку, використання CRM-рішень надає позитивний ефект в компаніях, що працюють з великою кількістю замовників за рахунок раціонального розподілу зусиль між фахівцями.
  • Мінімізувати людський фактор.
    Завдяки використанню СRM-технологій, в компанії зникає жорстка "зав'язка" клієнта на конкретному співробітнику і мінімізується роль особистісного (людського) чинника (в негативному сенсі цього поняття). Це дозволяє компанії зберегти історію відносин з клієнтами у разі кадрових змін.

 

© 2003-8 Парус