www.parus.ua > Продукция > CRM: Менеджмент и Маркетинг > Производство

Версия для печати

CRM-рішення для виробничих компаній

CRM у виробництвіДана конфігурація дозволяє побудувати облік взаємодії з клієнтами на всіх стадіях їх життєвого циклу для компаній, які реалізують вироби або продукцію виготовляється під замовлення (поліграфія, дизайн, сувенірна продукція, меблі, вікна тощо).

Зручний і інтуїтивно простий інтерфейс системи сприяє швидкому освоєнню програмного продукту співробітниками компанії і надає їм широкий набір функцій для комфортної і оперативної роботи. Автоматизація більшості рутинних операцій у повсякденній роботі з клієнтами дозволяє вивільнити додатковий час для збільшення кількості ділових контактів, а також сприяє зниженню ризиків втрати важливої ділової інформації.

Застосування CRM-системи "Менеджмент і маркетинг" для компаній, що займаються дрібносерійним виробництвом під замовлення, дозволяє автоматизувати наступні задачі:

  • облік клієнтської бази та історії замовлень;
  • організація просування товарів і послуг, крос-продажі;
  • поетапний облік замовлень, відповідальних і термінів виконання;
  • формування графіків виконання замовлень;
  • облік специфікації замовлення (вартість матеріалів і робіт),
  • облік документації, вимог і коментарів в розрізі замовлення;
  • формування рахунків на підставі замовлень та ін. первинної документації;
  • облік переваг клієнтів і формування оборотів;
  • облік маркетингових заходів та їх ефективності;
  • відстеження знаменних подій і заходів;
  • облік робочого часу і розподіл завантаження персоналу;
  • облік накладних витрат;
  • облік рекламацій по замовленнях;
  • облік вхідних звернень та їх адресний розподіл за відповідальним фахівцям;
  • постановка задачі та контроль виконання;
  • повідомлення про закінчення строків виконання замовлень та нагадування відповідальним фахівцям;
  • персоналізована інформаційна та комерційна розсилка по перевагах клієнтів;
  • генерація звітів, друк заявок та інших звітних форм.
© 2003-8 Парус