www.parus.ua > Продукция > CRM: Менеджмент и Маркетинг > Сервисный центр Версия для печати
|
CRM-рішення для гарантійних і сервісних центрівДана конфігурація дозволяє побудувати облік сплаченого обслуговування клієнтів і організувати ефективне і своєчасне обслуговування клієнтів, формуючи тим самим високий рівень лояльності своїх клієнтів та іміджу компанії. Зручний і інтуїтивно простий інтерфейс системи сприяє швидкому освоєнню програмного продукту співробітниками компанії і надає їм широкий набір функцій для комфортної і оперативної роботи. Автоматизація більшості рутинних операцій у повсякденній роботі з клієнтами дозволяє вивільнити додатковий час для збільшення кількості ділових контактів, а також сприяє зниженню ризиків пропуску або втрати важливої ділової інформації. Застосування CRM-системи "Менеджмент і маркетинг" для компаній надають гарантійне, післягарантійне і сервісне обслуговування дозволяє автоматизувати наступні задачі:
|
© 2003-8 Парус |