www.parus.ua > Продукция > CRM: Менеджмент и Маркетинг > Автобизнес и автосервис

Версия для печати

Автобізнес і автосервіс

CRM для автобізнесуДана конфігурація дозволяє автоматизувати бізнес процеси продажів, маркетингової діяльності компаній автодилерів, а також завдання гарантійного та післягарантійного обслуговування автомобілів на базі сервісних центрів. Облік взаємовідносин з клієнтами на всіх етапах їх життєвого циклу з допомогою CRM-системи "Парус - Менеджмент і маркетинг", дозволяє компанії з самого початок завоювати довіру і лояльність своїх клієнтів, тим самим зробивши їх не просто клієнтами, але і своїми партнерами, які регулярно користується її послугами і формують позитивний імідж компанії у своєму оточенні.

Зручний і інтуїтивно простий інтерфейс системи сприяє швидкому освоєнню програмного продукту співробітниками компанії і надає їм широкий набір функцій для комфортної і оперативної роботи. Автоматизація більшості рутинних операцій у повсякденній роботі з клієнтами дозволяє вивільнити додатковий час для збільшення кількості ділових контактів, а також сприяє зниженню ризиків пропуску або втрати важливої ділової інформації. Управління автобізнесом

Застосування CRM-системи "Парус - Менеджмент і маркетинг" для автодилерів та сервісних центрів дозволяє автоматизувати наступні задачі:

  • облік бази клієнтів, постачальників, дилерів, партнерів та ін.;
  • облік історії взаємин з дилерами, клієнтами та їх уподобань;
  • облік просування і реалізації автомобілів, запасних частин, деталей і послуг;
  • первинний документообіг;
  • облік планових контактів, зустрічей, маркетингових заходів та проектів;
  • облік свят і знаменних подій клієнтів;
  • інформаційна підтримка потенційних клієнтів про акції та новинки;
  • персоналізована інформаційна та вітальна розсилка для клієнтів;
  • облік сервісного обслуговування автомобілів;
  • ведення карт комплексного поетапного та авансового обслуговування клієнтів;
  • формування графіків обслуговування;
  • облік робочого часу і розподіл завантаження персоналу;
  • облік договорів та періоду обслуговування;
  • облік виконаних робіт і заборгованості по обслуговуванню;
  • облік накладних витрат в розрізі сплаченого обслуговування;
  • облік рекламацій і заявок по обслуговуванню;
  • внутрішній облік руху заявок, виконання замовлень та їх оплату;
  • облік вхідних звернень та їх адресний розподіл за відповідальним фахівцям;
  • постановка задачі та контроль виконання;
  • повідомлення про завершення термінів обслуговування і нагадування відповідальним фахівцям;
  • персоналізована розсилка повідомлень про закінчення термінів обслуговування;
  • формування звітів, друк сервісних бланків, Замовлення-нарядів та інших форм документів.

 

 

© 2003-8 Парус