www.parus.ua > Поддержка > Новости релизов > Парус 8

Версия для печати

Парус 8.5.6. реліз 5 сборка 0543 від 19 вересня 2015


Модуль Бухгалтерський облік

 

Розділ: Авансові звіти (специфікація)

·          При виборі специфікації норм витрат к-ть днів (розрахункового періоду) множиться на граничну норму і результат відображається в полі сума Отримано, а к-ть днів (фактичного періоду) множиться на граничну норму і результат відображається в полі сума Витрачено.

Розділ: Вхідні податкові накладні

 

·         Для контролю суми ПДВ в Єдиному реєстрі розроблений розділ "Адміністрування ПДВ".

Розділ: Вихідні податкові накладні

·          Додана можливість вивантаження податкових накладних в XML формат. Використовується стандартне дію "Експорт у файл".

·          Додано дію Формування / Сформувати електронний документ.

 Розділ: Звіти користувача

·         Додано звіт «Інвентарна картка обліку основних засобів в бюджетних установах (для тварин і багаторічних насаджень) Типова форма N ОЗ-8 (бюджет) п про наказом ДКУ N 125/70 від 02.12.97

Розділ: Картотека групового обліку (об'єкти)

·          У таблицю "Картотека групового обліку (об'єкти)" додано поле "Партія". Виведено поле в грід "Об'єкти". Додано на форму редагування, до групи "Об'єкт"  та на форму відбору, закладка "Об'єкти" / "Реквізити", гурт "Реквізити".

Розділ: Касові документи

·          На формі редагування заголовка касового документа (вкладка "Додатково") додано необов'язкове для заповнення поле "Код ВКД", пов'язане зі словником "Бюджетна класифікація доходів".

Розділ: Контрагенти

·          На формі редагування (вкладка "Контрагент") додані поля: "Головна компанія" (посилання на словник "Контрагенти"), "Номер філії. Атрибут" Головна компанія "не може бути рівний Контрагенту (тобто Контрагент не може бути сам собі головною компанією).

Розділ: Користувальницькі процедури

·          Для дій контекстного меню "Обмін / Експорт у файл ...", "Обмін / Імпорт з файлу ..." реалізована можливість експорту не тільки текстового формату, а й бінарного.  Якщо параметр користувальницької процедури з прив'язкою до ідентифікатора відомості має ім'я "IDENT_BLOB" тоді буде використовуватися BLOB поле буфера і бінарний експорт/імпорт, інакше, як зараз, CLOB.

Розділ: Словники / Документи

·          Додано новий словник "Ролі підписів електронних документів". У словнику реєструються підписуючи особи електронних документів (бухгалтер, директор, печатка). У специфікації ролі вказується приналежність, підписант та реквізити електронного підпису.

Розділ: Типи електронних документів

·          У специфікацію "Параметри" і в "Параметри за умовчанням", додано поле "Використання ключів".

·          На формі редагування заголовка розділу "Типи електронних документів" прибрали поля: Каталог квитанцій "і" Каталог відповідей "і перенесли їх на форму редагування" Електронний документ: Отримати "(розділ" Електронні документи ", дії КМ:" Отримати "," Отримати і розшифрувати "). Обидва поля з посиланням на розділ "Електронні документи".

   ·         Поле "Використання ключів" додано в розділ "Типи електронних документів" (Параметри) + КМ "Параметри за замовчуванням". Опис є в специфікації розділу "Ролі підписів електронних документів".

 

   ·         У формі редагування заголовка розділу "Типи електронних документів" прибрали поля: Каталог квитанцій "і" Каталог відповідей "і перенесли їх на форму редагування" Електронний документ: Отримати "(розділ" Електронні документи ", дії КМ:" Отримати "," Отримати і розшифрувати "). Обидва поля з посиланням на розділ "Електронні документи".

Розділ: Електронні документи

·          Додано новий розділ "Електронні документи", який призначений для організації зберігання і використання інформації про електронні документи. Головне вікно розділу організоване з використанням  фреймів.

·          Електронні документи реєструються по команді контекстного меню "Формування | Сформувати електронний документ" на підставі вихідних податкових накладних або при виконанні дії "Одержати".

-          Документ може бути: Вхідний; Вихідний,

-          Стан документа: Активний; Анульований.

-          Статус документа: Бланк; Відправлений; Одержаний; Підтверджений; Відхилений,

-          Стан підпису: Не потребує підпису; На підписі; Підписаний; Не перевірений; Перевірений. Зміна стану підпису здійснюється після виконання дії "Підписати".

-          Також є інформація що до найменування файлу, що містить електронний документ.

·          Типові дії у розділі "Виправити", "Видалити", "Оновити", Підписати (Доступно для записів з видом документа "Вихідний", станом документа "Активний", статусом документа "Бланк" і станом підпису "На підписі".), "Розшифрувати", "Анулювати", "Відправити", "Одержати", "Одержати і розшифрувати".

·          У головному меню "Файл / Сервіс / Параметри" (коренева папка) додано 5 нових системних параметрів настройки, пов'язаних з електронними документами: "Пароль користувача сервера вихідних повідомлень" (SMTP_Password); "Порт сервера вихідних повідомлень" (SMTP_Port);"Безпечне з'єднання з сервером вихідних повідомлень" (SMTP_Security); "Сервер вихідних повідомлень" (SMTP_Server); "Користувач сервера вихідних повідомлень" (SMTP_Username).

 

Розділ: Електронні документи (Історія)

·          Специфікація призначена для перегляду відомостей про обробку електронних документів:

- Дата і час виконання дії над документом

- Тип дії над документом: Бланк; Відправлення; Одержання квитанції; Одержання документа; Накладання ЕЦП; Анулювання; Розшифровка документа; Перевірка ЕЦП.

·          Вкладка "Квитанція" генерується Системою для типу дії "Одержання квитанції" вихідного електронного документа у випадку, якщо існує вхідний електронний документ, пов'язаний з вихідним по імені файлу.

 

   ·         Додали в історію дію "Перегляд" для відображення значень полів без можливості зміни. На форму перегляду позиції Історії додана закладка "Квитанція", яка відображається, якщо є зв'язок з квитанцією електронного документа.

 

 

Модуль: Розрахунок заробітної плати

 

 

Розділ: Звіт про ЄСВ

·          Згідно з наказом міністерства Фінансів №435 від 14.04.2015 в звіту ЄСВ в таблицю 6 додано 3 нових поля "Сума нарахованого ЄСВ", "Сума різниці між розміром мінімальної ЗП і фактично нарахованої", "Ознака неповного робочого часу"

·          Допрацьована  процедура формування даних: підрахунок сум для донарахованого і зменшеного ЄСВ (Типи ПФУ 2,4,3,5) і для ЄСВ з мінімальною (тип ПФУ13)

 

Розділ: Звіти користувача

·          Додано два користувальницьких звіту " Звіт про фактичні витрати на виплату середнього заробітку працівникам, призваним на військову службу за призовом під час мобілізації, на особливий період" і "Зведений звіт про фактичні витрати на виплату компенсації середнього заробітку працівникам, призваним на військову службу за призовом під час мобілізації"

·          Додано новий стандартний звіт з ЄСВ від 14.04.2015.

 

 

Розділ: Розрахункові алгоритми

·          У параметрах алгоритму ЄСВ додано поле "категорія застрахованої особи для лікарняного". При аналізі мінімальної бази оподаткування при наявності виплат з даними кодами - зменшується база на їх суму. Якщо в періоді є тільки виплата з КЗЛ2 потрапляє в групу для лікарняного - застосовується мінімальна шкалу для КЗЛ2. Якщо в періоді є виплата з КЗЛ2 лікарняного і виплата з КЗЛ1 з виконання мінімальну шкалу застосовувати для виплати з КЗЛ2, а мінімальну базу зменшувати на розмір лікарняного.

·          У параметрах алгоритму ЄСВ  додано чеккер "Не враховувати для майбутніх періодів" . Якщо значення Так, то для виплат у яких «період В» менше «Періоду ЗА» шкала не застосовується.

·          Для алгоритму "Відрядження" для розрахунку постійних премій доданий символ входження "А" для обліку пропорційно плановому часу. У словнику "Виплати та утримання" на формі параметрів алгоритму "Ком" в групі полів "Для розрахунку постійних премій" видалено поле "Враховувати пропорційно". У розділі "Розрахунок заробітної плати" на формі параметрів нарахувань алгоритму "Ком" в групі полів "Постійний заробіток" видалено поле "Норма для премії".

·          Доопрацьовано алгоритм "Індексація" - якщо для обіймання посади встановлений прапорець "Індивідуальна індексація", то при розрахунку виплати з алгоритмом "Індексація" сума фіксованої доплати буде обмежуватися даними виконанням.

·          Доопрацьовано алгоритм "Індексація" - якщо стоїть в параметрах налаштування "Використовувати БМ співробітника", то при визначенні БМ враховується у обіймання посади чеккер "Індивідуальна індексація".

·          У параметри алгоритму ЄСВ у групу для мінімальної шкали додано поле "Не враховувати категорію застрахованої особи" з посиланням на словник Категорії платників з можливістю множинного вибору.

·          У параметри алгоритму "Індексація" на вкладку "Основні" додано поле "Розрахунок ФВЧ" зі значеннями "Не більше норми" і "За фактом".

·          У алгоритм "Доплата до мінімуму" доданий чеккер "Збирати значення по періоду ЗА", (для визначення значення ставки збираються виплати по періоду ЗА)

·          На форму параметрів алгоритм ЄСВ у групу полів "Мінімальна база оподаткування" додано поле "Облік у ПФУ" .При донарахування до мінімальної виплати в розподіл додається із заданим типом.

·          Доопрацьовано алгоритм ЄСВ, якщо в місяці прийому на роботу або звільнення співробітник відпрацював усі робочі дні (План = фактом), слід застосовувати правило визначення мінімальної шкали. 

 

Розділ: Співробітники

·          Доопрацьовано: для виконань з ознакою "Індивідуальна індексація" використовувати дату початку виконання, а не початку роботи співробітника, для побудови базових місяців індексації.

·          Додана додаткова перевірка на перерахунок БМ при автоматичному перенесенні ФОП.

   ·         При визначенні базових місяців індексації для виконань з ознакою "Індивідуальна індексація" і встановленому параметрі "Зміщати базовий місяць для прийнятих співробітників" (ClientPersonsIndexingFactorsShiftMonth) у розділі Файл | Сервіс | Параметри | Працівники (базові місяці індексації), використовуватиметься дата початку виконання.

Розділ: Форма 1ДФ

·          Стан прапорця "Зовнішній сумісник" розділу "Співробітники" враховується при підрахунку кількості співробітників, які працювали за трудовими договорами (контрактами) для друку звіту "Форма 1ДФ" у графі звіту "Працювало за трудовими договорами (контрактами)".

 

Розділ: Типи обліку в ПФУ

·          До словника Типи обліку в ПФУ додано запис "ЕСВ_13. ЄСВ сума різниці між розміром мінімальної зарплати і фактично нарахованої ".

 

 

Модуль: Зведення звітності - Центр обліку

 

Розділ: Первинні / зведені звіти

 

·          У вікні редагування значень показників в КМ додано дію: "Додати зі словника". Дія доступна для осередків з показником, пов'язаним з розділом або додатковим словником. При виконанні дії додаються рядки для всіх зазначених записів пов'язаного розділу, додаткового словника. При додаванні рядка виконується перерахунок показників рядка (як при додаванні одного рядка).

 Розділ: Значення показників звітності

·          На формі редагування значення показника додано поле "Додатковий ознака". Це ж полі ("Додатковий ознака") додано на форму "Розрахунок значень показників звітності" (Значення показників звітності / КМ / Розрахунок значень показників)

 

Модуль: Управління персоналом і штатний розклад

 

 

Розділ: Штатний розклад

 

·         На формі відбору "Заміщення посад" (вкладка "Заміщення") додані поля: "Термін дії з: по:" При заповнених полях проводиться відбір записів заміщення посад, діючих на проміжок зазначених дат. Примітка: Термін дії заміщення посад вказується в полях: "Дата призначення" і "Дата звільнення" у формі редагування. 

 

 

Модуль: Облік фінансування

 

 

Розділ: Планування коштів (асигнування)

·          При виконанні дії "Розмножити" додано запит користувачеві "Дублювати вміст підлеглих розділів?" (Так / Ні / Скасувати). Якщо вибрано: Так - виконується розмноження записи заголовка з дублюванням всіх даних підпорядкованих розділів; Ні - поточний механізм.

 

Розділ: Розпорядники коштів

·          Доданий підрозділ "Відповідальні виконавці".

 

Розділ: Реєстри змін розпорядників коштів

·          Розділ Реєстри змін розпорядників коштів організовано з використанням  фреймів.

 

Модуль: Всі ...

 

·    Реалізована можливість експорту звітів Fast Reports в HTML.

·    У головне меню "Словники / Документи" додано новий словник "Ролі підписів електронних документів". У словнику реєструються підписуючи особи електронних документів (бухгалтер, директор, печатка). У специфікації ролі вказується приналежність, підписант та реквізити електронного підпису.

 

       ·    Доопрацювання для дій "Обмін / Експорт у файл" і "Обмін / Імпорт з файлу". Якщо параметр користувальницької процедури з прив'язкою до ідентифікатора відомості має ім'я "IDENT_BLOB" тоді буде використовуватися BLOB поле буфера і бінарний експорт / імпорт, інакше, як CLOB.

 

© 2003-8 Парус