www.parus.ua > Продукция > CRM: Менеджмент и Маркетинг > Сервисный центр
CRM-рішення для гарантійних і сервісних центрів
Дана конфігурація дозволяє побудувати облік сплаченого обслуговування клієнтів і організувати ефективне і своєчасне обслуговування клієнтів, формуючи тим самим високий рівень лояльності своїх клієнтів та іміджу компанії.
Зручний і інтуїтивно простий інтерфейс системи сприяє швидкому освоєнню програмного продукту співробітниками компанії і надає їм широкий набір функцій для комфортної і оперативної роботи. Автоматизація більшості рутинних операцій у повсякденній роботі з клієнтами дозволяє вивільнити додатковий час для збільшення кількості ділових контактів, а також сприяє зниженню ризиків пропуску або втрати важливої ділової інформації.
Застосування CRM-системи "Менеджмент і маркетинг" для компаній надають гарантійне, післягарантійне і сервісне обслуговування дозволяє автоматизувати наступні задачі:
- облік клієнтської бази і об'єктів обслуговування;
- облік заявок на надання послуг з обслуговування;
- облік карт комплексного поетапного та авансового обслуговування;
- формування графіків обслуговування;
- облік робочого часу і розподіл завантаження персоналу;
- облік договорів і термінів обслуговування;
- облік виконаних робіт і заборгованості по обслуговуванню;
- облік накладних витрат в розрізі сплаченого обслуговування;
- облік рекламацій і заявок по обслуговуванню;
- облік вхідних звернень та їх адресний розподіл за відповідальним фахівцям;
- постановка задачі та контроль виконання;
- облік первинної документації (рахунки, акти);
- повідомлення про завершення термінів обслуговування і нагадування відповідальним фахівцям;
- персоналізована розсилка пропозицій по обслуговуванню;
- інформаційна підтримка по категоріям клієнтів;
- формування звітів, друк сервісних бланків і форм.